Я і мої права



У межах Тижня права, який проходить в Україні з 8 по13 грудня, сьогодні в  нашій бібліотеці було проведено правовий калейдоскоп «Я і мої права». На нього завітали учні 7-А класу (класний керівник Алла Павленко) БНВО «ЗОШ №15-ДЮСОК».
Бібліотекарі ознайомили дітей з Конвенцією ООН про права дитини, розповівши, що прийнята вона була Генеральною Асамблеєю ООН у1989 році, а в Україні набула чинності з 27 вересня 1991 року і з того часу є частиною національного законодавства.


Школярі виконали бліц-тест «Чи знаю я зміст Конвенції ООН про права дитини?» , де вони відрізняли «вірні права» від «невірних прав», вписавши відповідні літери, які стояли навпроти  вірних питань  у порожні квадратики  і отримали  ключову фразу, яка засвідчила про їх успішні знання.
Діти  також не забули, що в них є і обов’язки, які вони сумлінно виконують, виявляючи повагу  до інших людей. Відомий видатний педагог Василь Сухомлинський виділив «десять не можна» і якщо їх дотримуватися, то всі дійсно будуть щасливими.
Права дитини – це твої права. Ти можеш не думати про них. Ти можеш не використовувати їх щодня. Але ти знаєш, що вони існують і гарантовані державою.

0 коммент.: