У Білій Церкві осінь (Слово поета)

Картинки по запросу "фото осінь біла церква""

У Білій Церкві осінь

Сьогодні я зустріла гарну панну,
Володарку, царівну – справжнє диво!
В тонкій вуалі з білого туману,
У капелюшку – модну і вродливу.

Сьогодні я зустріла пані Осінь,
Таку розкішну, осяйну, величну!
У сонячному місті, що над Россю,
Гуляла Діва – ніжна й поетична.

Картинки по запросу "фото осінь біла церква олександрія""

У Білій Церкві Осінь чепурилась,
Розсипала намисто з горобини,
Замріялась, в люстерко задивилась,
Плела мереживо із павутини…

Все місто в золоті, в багрянці, в сонці!
Так віртуозно Осінь владарює!
Тепло дарує кожному віконцю
І романтичний настрій всім дарує.

В моєму місті пише вона вірші,
Малює теплі, лагідні картини,
То вітерцем війне, мов заколише,
То в синє небо хмаркою полине.

Картинки по запросу "фото осінь біла церква""

Яка краса в парку «Олександрія»!
Пухнастий килим з листя, тиша, спокій…
Дуби і клени в позолоті мріють,
Скидають шати в роздумах глибоких…

Мені сьогодні Осінь наспівала
Про моє місто, що найкраще в світі.
Каштанів у торбинку назбирала,
Посмикала вербиченьку за віти.

Картинки по запросу "фото осінь біла церква""

А ще вона мені розповідала,
Що літо вже у вирій відлітає.
Тепленькі рукавички ось придбала,
Сказала, що на зиму вже чекає.

Ми Осінню ще довго гомоніли,
Ділились таємницями у тиші…
Алеями, бульварами ходили,
А потім з нею ми писали вірші.

                           Наталія Кузьмічова

Картинки по запросу "фото осінь біла церква""

0 коммент.: