Реклама – яскраве явище сучасності. Вона настільки
розмаїта, як і судження про неї.
Довгий час про рекламу бібліотечної справи всерйоз
не говорили, стверджуючи, що реклама і бібліотека поняття не сумісні.
Проте реклама досить органічно ввійшла в
життя бібліотек та її користувачів.
Уперше за всю історію існування
бібліотеки-філії №3 було втілено ідею реклами на підлозі. Яскраво, органічно,
динамічно! Читачі в захваті!
Ми не соромимось постійно їм нагадувати про
себе!


Дуже гарна ідея, креативно і сучасно.
ВідповістиВидалитиЗавжди за гарними ідеями йдуть послідовники. Дерзайте!.
ВидалитиПрагнучи сформувати індивідуальне бібліотечне середовище, підняти
ВідповістиВидалитиавторитет публічної бібліотеки перед громадою, підвищити популярність її
послуг та залучити нових користувачів бібліотеки використовують різні
засоби та методи реклами.Ви великі молодці!