РЕКЛАМА! РЕКЛАМА! І ЩЕ РАЗ РЕКЛАМА!


Христина Соловій, найромантичніша українська співачка стала амбасадоркою проєкту «30 знакових книжок нашої Незалежності»: «Книжки завжди матимуть перевагу над іншими джерелами інформації. Часто шукаю переконливий аргумент, аби закохати у читання своїх близьких. Найпереконливіше працює те, що книги впливають на емоційний інтелект, розвивають його».
Ця історія розпочнеться з переплутаних в аеропорту валіз. Удома заклопотана роботою та сімейною рутиною Олена знайде в не зовсім своїй валізі чужі речі, а несміливий Марко, окрім туфель та суконь, щось значно цікавіше — незавершений рукопис про Миколая і його життя ще задовго до того, як той став казковим добродієм. Марко пообіцяє собі знайти авторку тексту та повернути загублений рукопис. І дотримає обіцянку. А далі, як це зазвичай буває, між героями з’явиться щось більше, ніж дружба. Перед вами зворушлива історія про вірність, кохання та диво, яким завжди є місце в нашому житті.
Дуже гарна ідея, креативно і сучасно.
ВідповістиВидалитиЗавжди за гарними ідеями йдуть послідовники. Дерзайте!.
ВидалитиПрагнучи сформувати індивідуальне бібліотечне середовище, підняти
ВідповістиВидалитиавторитет публічної бібліотеки перед громадою, підвищити популярність її
послуг та залучити нових користувачів бібліотеки використовують різні
засоби та методи реклами.Ви великі молодці!