Абетка правової мудрості

 

Казкова правова вікторина «З героями казок – статтями Конвенції про права дитини»

  Згадайте казку «Попелюшка». Зла мачуха весь час ображала Попелюшку, сестри не любили її. А чи мали вони право ображати дівчинку? Які саме права порушені в цій казці?

  Снігова королева викрала Кая, зачарувала його і залишила жити у своєму льодовому замку. Які права було порушені?

  Давно колись жила маленька принцеса на ім'я Білосніжка. Вона була лагідна, добра і гарна. Жила вона зі злою мачухою-королевою. Чому мачуха на​казала відвести Білосніжку до лісу? Яке право тут порушено?

  Карабас-Барабас тримає у неволі маленьких акторів-ляльок. Вони важко працюють на нього, а Карабас-Барабас ще і знущається над ними, б'є. Яке право порушено стосовно акторів?

  Усі знають  казку «Троє поросят». Яке право було порушено щодо казкових героїв?

  Які права було порушено у казці «Дюймовочка»?

  Яке право було порушено у казці «Гидке каченя»?

  Мауглі майже з народження жив серед тварин. Чи можна вважати, що він має рівні права зі звичайною дитиною?

Мауглі не вміє говорити людською мовою — лише видавати незрозумілі для людей звуки. Чи мають право люди, що знайшли Мауглі в лісі, замкнути його у клітці та поводитися з ним, як із твариною? Які права хлопчика порушені?

  Опікун Гаррі Поттера перехоплює і читає листи, що надходять хлопчику зі школи чарівників Ходвадсу. Яке право Гаррі порушено?

 Відгадай казку

  1 .«Я Зайчисько, я маленький, хатку мав собі гарненьку, та прийшла коза рогата, і нема у мене хати. Ой, хутчіш допоможіть, мої права ви підкажіть».

З якої це казки?  Чиї та які права були порушені?

 2. « Рятуйте! Матуся пішла за молоком, а нас з’їв сірий вовк !»

З якої це казки? Чиї та які права були порушені?

 3. «Діти, я хочу на бал, а мене примушують працювати без відпочинку».

З якої це казки? Чиї та які права були порушені?

 4 . «Мені дуже холодно в зимовому лісі. Діти, допоможіть знайти квіти».

З якої це казки?  Чиї та які права були порушені?

 5. «Діти, допоможіть. Розлучила мене Зміючка з татом і ненькою. Хто ж тепер буде їм рибку ловити і годувати».

З якої це казки? Чиї та які права були порушені?

 Бібліотекар  Юлія  Сидоренко радить вам, дітлахи, прочитати казки та поміркувати. А казкові герої будуть вам дуже вдячні.

 







0 коммент.: